dimecres, 10 de desembre del 2014

IDENTITAT I TERRITORI (DESCOBRINT NOUS MONS)

A l'assignatura de GTIC i de COED vam haver de fer una exposició anomenada Identitat i territori.
Aquesta consistia en torbar un tema que tingués relació entre els dos membres que formaven la parella que realitzava el treball. La meva parella, l'Anna Florensa i jo vam escollir com a tema els viatges.
L'objectiu de l'exposició era en un temps màxim d'uns 8 o 10 minuts, intentar convèncer al públic de tot allò que ens transmet viatjar. Tots els beneficis que té perquè ens ajuda a obrir la ment a més de poder conèixer a més gent, noves cultures, noves maneres de fer i crear experiències que ens ajudaran a poder crear un nou coneixement.
Creiem que vam poder transmetre els sentiments que ens causa viatjar als nostres oïents, a més de fer-los recordar tots aquells records que tenien guardats en la ment perquè la gran majoria va sortir de l'aula amb un somriure.

Conclusions
Aquest treball m'ha servit per a buscar noves maneres de persuadir el públic, per a conèixer millor a la meva companya i també per a perdre la por a parlar en públic. Tambe vaig poder posar en pràctica els coneixements sobre comunicació oral, escrita i digital apresos.

Per a transmetre totes les nostres idees l'Anna i jo vam decidir fer un Prezi, que us el deixo a continuació.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada