Aquest tipus de sistema permet el professor orientar el temps de la seva classe al desenvolupament de la creació, mitjançant la pràctica i la reflexió.
Aquest tipus de classe, també anomenada classe al revés, permet al professor fer un que les classes siguin més participatives.
Així doncs, a través d'aquesta metolodogia aconseguim una participació activa de l'alumnat en el seu propi aprenentatge, personalització del mètode a les necessitats i ritme de cada alumne, igualtat entre tots els estudiants, integració de les famílies en els processos d'aprenentatge (els resultats poden ser visibles i compartits amb tothom), evaluació i resolució de dubtes en temps real a més d'una motivació extra de l'alumne i millor aprofitament del temps dedicat a l'aula.
Així doncs, a través d'aquesta metolodogia aconseguim una participació activa de l'alumnat en el seu propi aprenentatge, personalització del mètode a les necessitats i ritme de cada alumne, igualtat entre tots els estudiants, integració de les famílies en els processos d'aprenentatge (els resultats poden ser visibles i compartits amb tothom), evaluació i resolució de dubtes en temps real a més d'una motivació extra de l'alumne i millor aprofitament del temps dedicat a l'aula.
Això sí, és necessari que els alumnes realitzin la feina que el professor els demana per a casa, sinó aquest model podria no acabar de funcionar.
A continuació us deixo amb un vídeo que ens explica clarament aquest model:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada