dijous, 16 d’octubre del 2014

QUI SÓC JO?

Una de les primeres activitats que vam realitzar a la classe de COED va ser la de fer una descripció de nosaltres mateixos.
Va ser una bona activitat per a fer un anàlisi de qui erem però també una bona activitat per a conèixer als nostres companys més enllà de les aparences.
Un cop escrita la redacció de qui erem, la professora va recollir-les totes i les va anar repartint. Després, vam haver de posar uns quants adjectius que crèiem que té aquella persona a través de l'escrit. També vam haver de formular-li una pregunta.
Els adjectius que em van posar van ser: Alegre, activa, sociable, segura, riallera.
La pregunta va ser: Com et veus d'aquí a 4 anys?

A continuació us deixo amb el text que vaig escriure:
Sóc estudiant de primer de Blanquerna d'Educació Infantil i vaig néixer fa 18 anys, a Vilafranca del Penedès.
Cada dia al matí em dutxo i esmorzo abans de venir cap a la facultat i arribo a casa afamada a les 16:00h.
Em considero una noia simpàtica i amiga dels meus amics però també he de dir que un dels meus grans errors és que sóc una persona molt exigent i això, de vegades, fa que entri en un estat de nervis i de desesperació quan les coses no surten com jo espero.
Mai et faltarà la meva mà si necessites ajuda però també he de dir que sóc de les que perdonen però no obliden.
Vaig al gimnàs tres dies a la setmana. Allà em sento bé, és un lloc de desconnexió i de rialles que em fa feliç.
Els dimarts i dijous hi vaig a les tardes i això fa que a la nit estigui extremadament cansada. Els dissabtes, en canvi, hi vaig al matí i això fa que comenci el dia d'un altra manera, amb molta energia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada